Поширені питання
Коли буде відправлено моє замовлення у точку видачі Розетка?
Замовлення в точку видачі Розетки відправляються впродовж 1-6 робочих днів
Дні відправок:
Понеділок — П'ятниця
В суботу та неділю відправок немає. *- Можливі коригування, менеджер повідомить про це
Графік роботи
ПОНЕДІЛОК 11:00 19:00
ВІВТОРОК 10:00 19:00
СЕРЕДА 11:00 19:00
ЧЕТВЕР 10:00 19:00
П'ЯТНИЦЯ 11:00 19:00
СУБОТА Вихідний
НЕДІЛЯ Вихідний
*За замовчуванням Вам надійде СМС або ми пишемо Вам у месенджер Viber/Signal/Telegram Якщо Ви не виходите на зв'язок, ми Вам передзвонимо для уточнення замовлення
Доставка
1. Скільки коштує доставка по Україні?Детальна інформація за посиланням https://navamarket.com.ua/ua/delivery_info
2. Чи входить в ціну товару вартість доставки? Або треба платити за доставку окремо?Вартість доставки не включена у вартість товару. Ви окремо оплачуєте доставку у відділенні Нової Пошти або кур'єру.
3. Як довго доставляються посилки?Доставка по Україні Новою Поштою або кур'єром-термін 1-2 дні.
4. У мене ще немає паспорта. Як я можу отримати посилку на Новій пошті?Ви можете ознайомитися з правилами отримання посилки на Новій пошті за посиланням нижче.
https://novaposhta.ua/ru/dokumenti_na_otrumannya_
5. Мені прийшло SMS-повідомлення з якимось номером. Що це за номер?Після відправки ми відправляємо SMS-повідомлення з номером ТТН (товарно-транспортна накладна). За цим номером Ви отримуєте свою посилку на Новій пошті і можете відстежувати її статус.
6. Як я дізнаюся, що моє замовлення прибув на склад Нової пошти і його можна отримувати?Ви повинні отримати SMS-повідомлення від Нової пошти з повідомленням про прибуття посилки.
Для перевірки статусу посилки, можете ввести номер ТТН (його можна знайти в SMS-повідомленні, яке ми надіслали після відправки посилки) на сайті Нової пошти в розділі Відстежити вантаж
7. Я ніколи не користувався послугами Нової Пошти. Як мені отримати посилку?Все просто. При оформленні замовлення Ви вибираєте склад Нової Пошти у Вашому місті. Попередньо ознайомитися зі списком складів можна на сайті http://novaposhta.ua/
Після відправки посилки, ми надсилаємо Вам SMS-повідомлення з номером ТТН (товарно-транспортна накладна). За цим номером ви можете відстежити, де знаходиться ваша посилка і коли її можна отримати. Відстежити можна на сайті Нової Пошти в розділі Відстежити вантаж.
Після того, як ваша посилка прибула, нова пошта надішле SMS-повідомлення з повідомленням про те, що посилку можна отримати. Ви берете з собою паспорт або водійські права, номер ТТН і йдете у відділення Нової Пошти, яке вказали при оформленні замовлення. Диктуєте номер ТТН оператору, пред'являєте свої документи, оплачуєте посилку і доставку.
8. Я випадково вказав доставку в інше місто? Як змінить замовлення?Наш менеджер буде дзвонити Вам для підтвердження замовлення. Уточніть, що хочете поміняти адресу доставки або внести будь-які інші зміни в замовлення.
Замовлення
1. Я можу зробити замовлення по телефону?Звичайно. Наш менеджер допоможе вам оформити замовлення по телефону. Для цього Вам необхідно повідомити таку інформацію:
- Прізвище та Ім'я одержувача
- Номер телефону одержувача
- Артикул товару (вказаний поруч з фото товару)
- Номер відділення Нової пошти (доставка на склад), домашня адреса (доставка кур'єром)
- Спосіб оплати (Передоплата або оплата при отриманні)
Замовлення на сайті оформляються 24/7. Їх обробка відбувається в робочий час (Пн-Сб з 8:00 до 20:00, Нд з 9:00 до 18:00)
3. Я не зміг відповісти на дзвінок з інтернет-магазину. Що робити?Все просто. Зв'яжіться з нами за телефонами, вказаними на сайті і поясніть ситуацію менеджеру. Або менеджер сам передзвонить вам пізніше.
4. Моє замовлення не було відправлено. Чому?Ми відправляємо замовлення тільки після того, як зв'яжемося з клієнтом і Він підтвердить своє замовлення. Якщо ми не змогли додзвонитися клієнту, замовлення не відправляється.
5. Я хочу внести зміни в Оформлене замовлення. Як це зробити?Наш оператор завжди передзвонює Вам для підтвердження замовлення. Ви можете внести будь-які зміни в замовлення в телефонному режимі.
6. Я зробив замовлення, але мені не передзвонили через 10 хвилин. Чому?На обробку замовлень потрібен деякий час. Якщо замовлення було зроблено в неробочий час, то менеджер обов'язково зв'яжеться з Вами, але в робочий час. Якщо ви зробили замовлення і ніхто не передзвонив протягом 1-2 робочих днів, зв'яжіться з нам за телефонами, вказаними на сайті.
7. Мені обіцяли надіслати SMS-повідомлення з номером накладної, але я його не отримав. Чому?Бувають такі випадки, що SMS-повідомлення не доходять одержувачам з технічних причин. Для того, що б отримати цей номер, зв'яжіться з нами за телефонами, вказаними на сайті, або через онлайн-чат.
8. Чи можу я купити товар, якого немає в наявності?Якщо в картці товару горить кнопка" передзамовлення", то ви можете залишити своє замовлення, отримавши знижку за очікування товару, передоплата не є обов'язковою. І як тільки товар потрапить на наш склад - менеджер відразу ж з Вами зв'яжеться і обумовить актуальність замовлення і доставку.
Якщо на товарі не вказана ціна, то на жаль, саме цей товар ви купити не зможете. Але наші менеджери із задоволенням допоможуть вам підібрати аналог.
Коли буде відправлено моє замовлення Новою Поштою?
Замовлення прийняті до 10:30 - відправка в цей же день* - увага, інформація може змінюватись, строки відправки від 1го до 3х днів
Замовлення прийняті після 10:30 - відправка на наступний день* - увага, інформація може змінюватись, строки відправки від 1го до 3х днів
Дні відправок:
Понеділок - П'ятниця (фактично на Новій пошті кур'єр приїжджає в період з 16:00 до 19:00) УВАГА! В суботу та неділю відправок немає. *-можуть бути корегування, менеджер повідомить про це
Графік роботи
ПОНЕДІЛОК 11:00 19:00
ВІВТОРОК 10:00 19:00
СЕРЕДА 11:00 19:00
ЧЕТВЕР 10:00 19:00
ПʼЯТНИЦЯ 11:00 19:00
СУБОТА Вихідний
НЕДІЛЯ Вихідний
*По замовчуванню Вам надійде СМС або ми пишемо Вам у месенджер Viber/ Signal/ Telegram Якщо Ви не виходите на зв'язок, ми Вам передзвонимо для уточнення замовлення