Кошик
936 відгуків
Терміни відправок 1-3 дніДетальніше

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

+380 (97) 882-24-65
+380 (66) 810-14-49
+380 (93) 610-01-88
Navamarket
Кошик

Поширені питання

  • Коли буде відправлено моє замовлення у точку видачі Розетка?

    Замовлення в точку видачі Розетки відправляються впродовж 1-6 робочих днів

    Дні відправок:

    Понеділок — П'ятниця 

    В суботу та неділю відправок немає. *- Можливі коригування, менеджер повідомить про це

    Графік роботи

    ПОНЕДІЛОК 11:00 19:00

    ВІВТОРОК 10:00 19:00

    СЕРЕДА 11:00 19:00

    ЧЕТВЕР 10:00 19:00

    П'ЯТНИЦЯ 11:00 19:00

    СУБОТА Вихідний

    НЕДІЛЯ Вихідний

    *За замовчуванням Вам надійде СМС або ми пишемо Вам у месенджер Viber/Signal/Telegram Якщо Ви не виходите на зв'язок, ми Вам передзвонимо для уточнення замовлення

     

  • Доставка

    1. Скільки коштує доставка по Україні?

    Детальна інформація за посиланням https://navamarket.com.ua/ua/delivery_info

    2. Чи входить в ціну товару вартість доставки? Або треба платити за доставку окремо?

    Вартість доставки не включена у вартість товару. Ви окремо оплачуєте доставку у відділенні Нової Пошти або кур'єру.

    3. Як довго доставляються посилки?

    Доставка по Україні Новою Поштою або кур'єром-термін 1-2 дні.

    4. У мене ще немає паспорта. Як я можу отримати посилку на Новій пошті?

    Ви можете ознайомитися з правилами отримання посилки на Новій пошті за посиланням нижче.

    https://novaposhta.ua/ru/dokumenti_na_otrumannya_

    5. Мені прийшло SMS-повідомлення з якимось номером. Що це за номер?

    Після відправки ми відправляємо SMS-повідомлення з номером ТТН (товарно-транспортна накладна). За цим номером Ви отримуєте свою посилку на Новій пошті і можете відстежувати її статус.

    6. Як я дізнаюся, що моє замовлення прибув на склад Нової пошти і його можна отримувати?

    Ви повинні отримати SMS-повідомлення від Нової пошти з повідомленням про прибуття посилки.

    Для перевірки статусу посилки, можете ввести номер ТТН (його можна знайти в SMS-повідомленні, яке ми надіслали після відправки посилки) на сайті Нової пошти в розділі Відстежити вантаж

    7. Я ніколи не користувався послугами Нової Пошти. Як мені отримати посилку?

    Все просто. При оформленні замовлення Ви вибираєте склад Нової Пошти у Вашому місті. Попередньо ознайомитися зі списком складів можна на сайті http://novaposhta.ua/

    Після відправки посилки, ми надсилаємо Вам SMS-повідомлення з номером ТТН (товарно-транспортна накладна). За цим номером ви можете відстежити, де знаходиться ваша посилка і коли її можна отримати. Відстежити можна на сайті Нової Пошти в розділі Відстежити вантаж.

    Після того, як ваша посилка прибула, нова пошта надішле SMS-повідомлення з повідомленням про те, що посилку можна отримати. Ви берете з собою паспорт або водійські права, номер ТТН і йдете у відділення Нової Пошти, яке вказали при оформленні замовлення. Диктуєте номер ТТН оператору, пред'являєте свої документи, оплачуєте посилку і доставку.

    8. Я випадково вказав доставку в інше місто? Як змінить замовлення?

    Наш менеджер буде дзвонити Вам для підтвердження замовлення. Уточніть, що хочете поміняти адресу доставки або внести будь-які інші зміни в замовлення.

  • Замовлення

    1. Я можу зробити замовлення по телефону?

    Звичайно. Наш менеджер допоможе вам оформити замовлення по телефону. Для цього Вам необхідно повідомити таку інформацію:

    1. Прізвище та Ім'я одержувача
    2. Номер телефону одержувача
    3. Артикул товару (вказаний поруч з фото товару)
    4. Номер відділення Нової пошти (доставка на склад), домашня адреса (доставка кур'єром)
    5. Спосіб оплати (Передоплата або оплата при отриманні)
    2. Я вирішив зробити замовлення в нічний час. Як це зробити?

    Замовлення на сайті оформляються 24/7. Їх обробка відбувається в робочий час (Пн-Сб з 8:00 до 20:00, Нд з 9:00 до 18:00)

    3. Я не зміг відповісти на дзвінок з інтернет-магазину. Що робити?

    Все просто. Зв'яжіться з нами за телефонами, вказаними на сайті і поясніть ситуацію менеджеру. Або менеджер сам передзвонить вам пізніше.

    4. Моє замовлення не було відправлено. Чому?

    Ми відправляємо замовлення тільки після того, як зв'яжемося з клієнтом і Він підтвердить своє замовлення. Якщо ми не змогли додзвонитися клієнту, замовлення не відправляється.

    5. Я хочу внести зміни в Оформлене замовлення. Як це зробити?

    Наш оператор завжди передзвонює Вам для підтвердження замовлення. Ви можете внести будь-які зміни в замовлення в телефонному режимі.

    6. Я зробив замовлення, але мені не передзвонили через 10 хвилин. Чому?

    На обробку замовлень потрібен деякий час. Якщо замовлення було зроблено в неробочий час, то менеджер обов'язково зв'яжеться з Вами, але в робочий час. Якщо ви зробили замовлення і ніхто не передзвонив протягом 1-2 робочих днів, зв'яжіться з нам за телефонами, вказаними на сайті.

    7. Мені обіцяли надіслати SMS-повідомлення з номером накладної, але я його не отримав. Чому?

    Бувають такі випадки, що SMS-повідомлення не доходять одержувачам з технічних причин. Для того, що б отримати цей номер, зв'яжіться з нами за телефонами, вказаними на сайті, або через онлайн-чат.

    8. Чи можу я купити товар, якого немає в наявності?

    Якщо в картці товару горить кнопка" передзамовлення", то ви можете залишити своє замовлення, отримавши знижку за очікування товару, передоплата не є обов'язковою. І як тільки товар потрапить на наш склад - менеджер відразу ж з Вами зв'яжеться і обумовить актуальність замовлення і доставку.

    Якщо на товарі не вказана ціна, то на жаль, саме цей товар ви купити не зможете. Але наші менеджери із задоволенням допоможуть вам підібрати аналог.

  • Коли буде відправлено моє замовлення Новою Поштою?

    Замовлення прийняті до 10:30 - відправка в цей же день* - увага, інформація може змінюватись, строки відправки від 1го до 3х днів

    Замовлення прийняті після 10:30 - відправка на наступний день* - увага, інформація може змінюватись, строки відправки від 1го до 3х днів

    Дні відправок:

    Понеділок - П'ятниця (фактично на Новій пошті кур'єр приїжджає в період з 16:00 до 19:00) УВАГА! В суботу та неділю відправок немає. *-можуть бути корегування, менеджер повідомить про це

    Графік роботи

    ПОНЕДІЛОК 11:00 19:00

    ВІВТОРОК 10:00 19:00

    СЕРЕДА 11:00 19:00

    ЧЕТВЕР 10:00 19:00

    ПʼЯТНИЦЯ 11:00 19:00

    СУБОТА Вихідний

    НЕДІЛЯ Вихідний

    *По замовчуванню Вам надійде СМС або ми пишемо Вам у месенджер Viber/ Signal/ Telegram Якщо Ви не виходите на зв'язок, ми Вам передзвонимо для уточнення замовлення

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner